Sensori di livellu di bin: 5 motivi per chì ogni cità duverebbe seguità i cassoni à distanza

Avà, più di 50% di a pupulazione di u mondu campa in cità, è stu numeru risusciterà à 75% da u 2050. Ancu s'è e cità di u mondu contanu solu 2% di a superficia di a terra glubale, e so emissioni di gasi di serra sò altissimi cum'è un stupente. 70%, è sparte a rispunsabilità di u cambiamentu climaticu glubale.Questi fatti facenu un requisitu per sviluppà suluzioni sustinibili per e cità, è mette in avanti diverse esigenze per e cità future.Alcune di queste esigenze includenu l'illuminazione stradale è di trafficu efficiente è di risparmiu energeticu, a gestione di l'acqua è di l'acqua residuale, è a riduzione di l'emissioni di diossidu di carbonu da i veiculi à motore.I casi emblematici chì anu fattu grandi successi in diventà cità intelligenti includenu Barcelona, ​​Singapore, Stoccolma è Seul.

In Seoul, a gestione di i rifiuti hè una di e zone chjave per aduprà tecnulugii innovatori per trattà cù u cambiamentu climaticu globale.A grande quantità di basura prodotta in a capitale di a Corea di u Sudu, l'overflow di cesti di basura, littering è altri prublemi anu causatu frequenti lagnanze da i residenti.Per risolve questi prublemi, a cità hà stallatu dispositivi di sensori basati nantu à l'Internet di e Cose in centinaie di cesti di basura intornu à a cità, chì permettenu à i cullettori di basura in a cità per monitorà remotamente u livellu di riempimentu di ogni basura.I sensori ultrasonici rilevanu ogni tipu di basura è trasmettenu e dati raccolti à a piattaforma intelligente di gestione di basura per via di a rete mobile wireless, chì aiuta u gestore di l'operazione à cunnosce u megliu tempu per a cullizzioni di basura è ancu ricumandendu u megliu percorsu di raccolta.
U software visualizeghja a capacità di ogni basura in u sistema di semaforu: u verde indica chì ci hè ancu abbastanza spaziu in a basura, è u rossu indica chì u gestore di l'operazione hà bisognu di cullà.In più di aiutà à ottimisà a strada di cullizzioni, u software usa ancu dati storichi per predichendu u tempu di cullizzioni.
Ciò chì sona irreale hè diventatu una realità in parechji prughjetti intelligenti di gestione di i rifiuti in u mondu.Ma chì sò i benefici di u sensoru di livellu di silo?Stay tuned, perchè dopu, spiegheremu i primi 5 motivi per quessa chì ogni cità deve installà sensori intelligenti in dumpsters.

1.The sensor livellu materiale pò rializà decisione intelligente è data-driven.

Tradizionalmente, a cullizzioni di basura hè inefficace, mirandu à ogni dustbin, ma ùn sapemu micca s'ellu hè pienu o viotu.L'ispezione regulare di i cuntenituri di rifiuti pò ancu esse difficili per via di lochi remoti o inaccessibili.

2

U sensoru di u nivellu di u cestu permette à l'utilizatori di cunnosce u livellu di riempimentu di ogni contenitore di rifiuti in tempu reale, in modu chì ponu piglià azioni guidate da dati in anticipu.In più di a piattaforma di surviglianza in tempu reale, i cullettori di basura ponu ancu pianificà cumu fà a cullizzioni di basura in anticipu, mirandu solu à e pusizioni di i contenitori di basura pienu.

2.Garbage can sensor reduces emissioni di diossidu di carbonu è a contaminazione.

Attualmente, a cullizzioni di basura hè un tema di contaminazione seria.Hè bisognu di un esercitu di cunduttori di sanità chì gestiscenu una flotta di camioni cù pocu chilometru è grandi emissioni.U serviziu tipicu di raccolta di rifiuti hè inefficace perchè permette à a cumpagnia di cullizzioni di fà più prufitti.

3

U sensoru di u nivellu di u dumpster ultrasonicu furnisce un modu per riduce u tempu di guida di camioni nantu à a strada, chì significa menu cunsumu di carburante è menu emissioni di gas di serra.Meno camioni chì bloccanu e strade significa ancu menu rumore, menu contaminazione di l'aria è menu usu di a strada.

3.Garbage level sensors riduce i costi upirativu

A gestione di i rifiuti pò piglià un grande muzzicu di u bilanciu municipale.Per e cità in i paesi menu ricchi, a raccolta di basura rapprisenta spessu u più grande articulu di u bilanciu.Inoltre, u costu globale di a gestione di a basura hè in crescita, affettendu più severamente e cità in i paesi à pocu redditu.Hè spessu accumpagnatu da un dilema ancu più grande di riduzzione di i bilanci cù i so citadini chì dumandanu i stessi o megliu servizii municipali.

I sensori di u nivellu di riempimentu furniscenu rimedi per i prublemi di bilanciu riducendu i costi di raccolta di rifiuti finu à u 50% quandu sò usati inseme cù una piattaforma di monitoraghju à livellu di riempimentu.Questu hè pussibule perchè menu cullezzione significa menu soldi spesi in l'ore di u driver, u carburante è u mantenimentu di i camioni.

I sensori 4.Bin aiutanu à e cità à eliminà i cestini di basura in sopra

Senza un metudu efficae di cullizzioni di basura, à u peghju, u publicu crescente hè espunutu à u locu di ripruduzzione di bacteria, insetti è vermin per via di a basura accumulata, chì prumove ancu a diffusione di e malatie di l'aire è l'acqua.È à u minimu, hè un fastidio publicu è un ochju soprattuttu per quelli zoni metropolitani chì sò assai dipendenti da u turismu per generà rivenuti à u serviziu municipale.

4

I sensori di u nivellu di u bin cù l'infurmazioni in tempu reale di u nivellu di riempimentu raccolte attraversu a piattaforma di monitoraghju riducenu sostanzialmente l'overflow di basura informendu l'operatori di tali casi prima chì si verificanu.

Sensors livellu 5.Bin sò faciuli à stallà è mantene

L'installazione di sensori ultrasonici di livellu di riempimentu in i cestini di basura hè rapida è faciule.Pò esse generalmente attaccati à qualsiasi tipu di cuntainer di rifiuti in ogni tipu di cundizioni climatichi è ùn necessitanu micca mantenimentu durante a so vita.In cundizioni normali, a vita di a bateria hè prevista per durà più di 10 anni.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022