Alarma antifurtu ultrasonica, applicazione intelligente di alarme antifurtu

Introduzione

Utilizendu u sensoru ultrasonicu cum'è trasmettitore è ricevitore, u trasmettitore emette una onda ultrasonica di uguale amplitude à l'area rilevata è u ricevitore riceve l'onda ultrasonica riflessa, quandu ùn ci hè micca un oggettu in muvimentu in l'area rilevata, l'onda ultrasonica riflessa hè di uguale amplitude. .Quandu ci hè un ughjettu in muvimentu in l'area di rilevazione, l'amplitude di l'onda ultrasonica riflessa varia è cambia constantemente, è u circuitu di ricezione detecta u signale cambiante per cuntrullà u circuitu per reagisce, vale à dì per guidà l'alarma. 

Alarma antifurtu ultrasonica

Alarma antifurtu ultrasonica

Wu principiu di funziunamentu di l'alarma ultrasonica anti-furtu

Sicondu a so struttura è i metudi di stallazione sò divisi in dui tipi: unu hè a stallazione di dui transducers ultrasonichi in u stessu alloghju, vale à dì, u tipu cumminatu di transceiver è trasmettitore, u so principiu di travagliu hè basatu annantu à l'effettu Doppler di l'onda sonora, ancu. cunnisciutu cum'è tipu Doppler.Quandu nisun ughjettu in muvimentu entra in l'area rilevata, l'onda ultrasonica riflessa sò di amplitude uguale.Quandu un ughjettu in muvimentu entra in l'area dettata, l'ultrasound riflessu hè di amplitude ineguali è cambia constantemente.A distribuzione di u campu di l'energia di l'ultrasound emessi hà una certa direzzione, in generale per l'area di direzzione in una distribuzione di u campu di energia ellittica.

L'altru hè i dui transducers sò posti in pusizioni diffirenti, vale à dì, riceve è trasmette u tipu split, cunnisciutu cum'è u detector di campu di sonu, u so trasmettitore è u receptore sò per suprattuttu transducer non-directional (vale à dì omnidirectional) o transducer tippu a mità di strada.U transducer non-direzionale produce un mudellu di distribuzione di u campu di energia emisferica è u tipu semi-direzionale produce un mudellu di distribuzione di u campu di energia cunica. 

Principiu di travagliu di tipu Doppler

Principiu di travagliu di tipu Doppler 

Esempiu di un circuitu di trasmissione di signali d'onda cuntinuu ultrasonica.

Esempiu di un circuitu di trasmissione di signali d'onda cuntinuu ultrasonica

Esempiu di un circuitu di trasmissione di signali d'onda cuntinuu ultrasonica 

Zone d'usu per l'allarmi antifurtu.

I detettori ultrasonici chì ponu detectà l'uggetti in movimentu anu una larga gamma di applicazioni, per esempiu, apertura automatica di porta è chjude detezzione è cuntrollu;avviatori automatici di ascensore;detector di alarme anti-furtu, etc. A caratteristica di stu detector hè chì pò ghjudicà s'ellu ci sò animali umani attivi o altri oggetti in muvimentu in l'area rilevata.Hà una grande circunferenza di cuntrollu è alta affidabilità. 


Tempu di Postu: Dec-19-2022