Sensori robotici ultrasonici in un trolley senza pilota

Sicondu e statistiche di a nova strategia di l'Istitutu di l'Industria di Conduzzione senza pilotu, più di 200 avvenimenti di finanziamentu impurtanti sò stati divulgati in l'industria di a guida autònuma in casa è à l'esteru in 2021, cù un ammontu di finanziamentu tutale di quasi 150 miliardi di yuan (inclusa IPO).Dentru, quasi 70 eventi di finanziamentu è più di 30 miliardi di yuan sò stati suscitati da i fornitori di prudutti è soluzioni senza equipaggiu à bassa velocità.

In l'ultimi dui anni, i scenarii di consegna senza pilota, pulizia senza equipaggio è sbarcu di almacenamentu senza pilotu sò spuntati, è a forte entrata di capitale hà spintu i veiculi senza equipaggiu in a "via rapida" di u sviluppu.Cù u sviluppu di a tecnulugia di fusione di sensori multi-mode, i rapprisentanti pionieri sò entrati in a squadra "prufessiunale", eseguendu diverse attività cum'è a pulizia stradale, a pubblicazione è l'espressione, a spedizione di spedizione, etc.

Veiculi di pulizia senza equipaggiu in travagliu

Veiculi di pulizia senza equipaggiu in travagliu

Cum'è un "futuru veiculu prufessiunali" chì rimpiazza a forza di travagliu, e soluzioni di evità di l'ostaculi applicate ùn deve esse sloppy per vince in l'industria emergente, è u veiculu deve esse abilitatu secondu u scenariu di travagliu, cum'è u veiculu senza equipaggiu in l'industria di sanità. duverebbe avè a funzione di identificazione di stock;cù a funzione di evitari ostaculi sicuru in l'industria di spedizione;cù a funzione di evità di risichi d'emergenza in l'industria di u almacenamentu ......

  • Industria di sanità: una trinità di sensazione intelligente scheme

Industria di sanità - Trinità di schema di sensazione intelligente presentata

Industria di sanità - Trinità di schema di sensazione intelligente presentata

U robot Candela Sunshine "più pulitu" di l'Olimpiadi Invernali di Pechino, usa una trinità di schema di sensazione intelligente, dotata di 19 radar ultrasonici, chì permettenu à u robot di evità ostaculi, prevenzione di overflow è funzioni anti-dumping.

All-roundevitendu ostaculi

A parte posteriore hè dotata di 2 radar ultrasonici per a retrovisione di u monitoraghju è l'avvisu di l'ostaculi, 3 radar ultrasonicu sottu à u fronte è 6 radar ultrasonicu à i lati per l'avanzamentu horizontale, verticale è oblicu è funzioni di evità di ostaculi.

Prevenzione di overflow

Installa un sensoru à a cima di l'area di carica di u veiculu per realizà a funzione di monitoraghju di a situazione di carica è assicuratevi chì a capacità di carica risponde à i standard di sicurezza.

Anti-dumping

Impedisce à a seccione divisa da ribaltà per via di e forze esterne in un statu micca caricatu o sottucarcatu, mette in periculu a sicurità publica.

  • Industria di spedizione:cumpletuevitazione intelligente di ostaculi scheme

Industria di consegna - dimostrazione parziale di un schema cumpletu di evità di ostaculi intelligenti

Industria di consegna - dimostrazione parziale di un schema cumpletu di evità di ostaculi intelligenti

Paragunatu à a logistica à longu andà, u core di u scenariu di l'industria di consegna si trova in a curta distanza è à alta frequenza, chì significa chì i veiculi di consegna senza pilotu devenu esse pensati per esse più flessibili è più sicuri per affruntà scenari urbani cumplessi, cum'è a navetta di custruzzione. è evità di l'ostaculi di l'alleyway.DYP hà furnitu un schema intelligente di evità di l'ostaculi cumpletu à Zhixing Technology, facendu chì u so pruduttu diventa un veiculu di consegna senza equipaggiu per esse pruvatu in un ambiente semi-aperto in Cina.

Evite l'ostaculi davanti è posteriore

Un radar ultrasonicu hè stallatu à a cima di a parte anteriore è posteriore per a rilevazione di ostaculi più alti, cum'è i pali di restrizzione di l'altezza;Trè radar ultrasonici sò stallati à u fondu di a parte anteriore è posteriore per detectà ostaculi laterali bassi è frontali, cum'è i pali di restrizione.À u listessu tempu, i radar ultrasonici à l'estremità frontale è posteriore sò capaci di assicurà u veiculu senza equipaggiu per retrocede o vultà.

Evitazione di l'ostaculi laterali

Un radar ultrasonicu hè stallatu sopra ogni latu per detectà ostaculi laterali alti è assiste à attivà a funzione di spedizione espressa;Trè radar ultrasonici sò stallati sottu à ogni latu per detectà ostaculi lati bassi, cum'è bordi di strada, cinture verdi è pali standing.Inoltre, i radar ultrasonici nantu à i lati di manca è di diritta sò capaci di truvà u "spaziu di parcheghju" ghjustu per u veiculu senza equipaggiu è compie u parcheghju automaticu cù successu.

  • Industria di u almacenamentu: evità d'emergenza è ottimu di rottezazione scheme

Diagramma di evità di l'ostaculi AGV

Diagramma di evità di l'ostaculi AGV

I veiculi senza equipaggiu di magazzini cumuni sò posizionati per a pianificazione di u percorsu lucale attraversu soluzioni di tecnulugia infrarossa è laser, ma tutti dui sò affettati da a luce in quantu à a precisione, è i periculi di collisione ponu accade quandu più carri attraversà i percorsi in un magazzinu.Dianyingpu furnisce evità di risichi d'emergenza è soluzioni di ottimisazione di rotte per l'industria di magazzini chì ùn sò micca affettati da a luce, utilizendu radar ultrasonicu per aiutà u magazzinu AGV à ottene l'evitazione di l'ostaculi autonomi in i magazzini, parcheghju puntuale è precisu in tempi di crisa per evità collisioni.

Emergenzaevità

Quandu u radar ultrasonicu rileva un ostaculu entra in l'area d'avvisu, u sensoru alimentarà l'infurmazioni d'orientazione di l'ostaculu più vicinu à u trolley unmanned à u sistema di cuntrollu AGV in tempu, è u sistema di cuntrollu cuntrullà u trolley per rallentà è frenà.Per quelli ostaculi chì ùn sò micca in l'area avanzata di u trolley, ancu s'ellu sò vicinu, u radar ùn avvisarà micca per assicurà l'efficienza di u trolley chì travaglia.

Route optimizazione

U veiculu senza equipaggiu usa a nuvola di punti laser cumminata cù a mappa d'alta precisione per a pianificazione di u percorsu lucale è ottene una quantità di trajettori per esse selezziunati.Allora, l'infurmazione di l'ostaculu ottenuta da l'ultrasound hè prughjettata è calculata in daretu à u sistema di coordenada di u veiculu, i trajettori ottenuti per esse selezziunati sò più filtrati è curretti, infine a trajectoria ottima hè derivata, è u muvimentu avanti hè basatu annantu à sta trajectoria.

szryed

- Capacità di gamma finu à 5 m,puntu cecu finu à 3 cm

- Stabile, micca affettatu da a luce èculore di u misuratu ughjettu

- Alta affidabilità, scuntrà uesigenze di classi di vittura


Tempu di Postu: Aug-30-2022