Principiu di Sensore di Livellu di Fognatura Ultrasonica è Applicazione di Well Logger

Hè un prublema impurtante è urgente per i travagliadori di fognaria per pudè sapè rapidamente ciò chì passa in i fognarii è per assicurà chì ùn sò micca bluccati.Ci hè un sensoru di livellu ultrasonicu chì pò risolve stu prublema - u metru ultrasonicu di livellu di fossa.

Rilevazione di u nivellu di l'acqua di fognaria

Rilevazione di u nivellu di l'acqua di fognaria

I. Principiu di u sensoru di u metru di u nivellu di fogna ultrasonica

U sensoru ultrasonicu di metru di livellu di fognatura hè un tipu d'applicazione di metru di livellu ultrasonicu, qualchì volta cunnisciutu ancu com'è metru di livellu di manhole, è u so principiu di travagliu hè più simile à quellu di i metri di livellu ultrasonicu ordinariu in parechji lochi.U sensoru di u metru di u nivellu hè generalmente situatu sopra à l'acqua di l'acqua chì hè misurata in modu chì l'onde ultrasoniche sò trasmesse à a superficia di l'acqua è l'altezza di u sensoru à a superficia di l'acqua hè calculata basatu annantu à u tempu di riflessione.Un dispositivu in u mainframe manda sta altezza à un dispositivu di trasmissione di campu o l'invia à un servitore backstage per chì l'utilizatore pò vede i dati di livellu misurati in u campu direttamente in u servitore dopu.

Schema di stallazione

Schema di stallazione

Ⅱ.The caratteristiche di u sensoru ultrasonic metre liveddu liveddu.

1. Sewers hannu un ambiente spiciali è media spiciali, u mediu misurata ùn hè micca necessariamente appartene sanu sanu à u liquidu, chì avarà un certu impattu nant'à l 'aumentu di u liveddu di liquidu, prissioni di liquidu, è u metru di livellu di fogna ultrasonic usendu misura senza cuntattu. , micca affettatu da a sedimentazione, ùn serà micca bluccatu, ma ancu per assicurà a sicurità di l'instrumentu.

2. U metru di u nivellu di fognatura ultrasonica hà un signalu più forte, in a trasmissione wireless, pudete vede i dati in diretta nantu à u servitore remotu, sempre chì avete un bonu signalu di u telefuninu.

3. A causa di a natura spiciali di l'ambiente, hè difficiule di assicurà l'accessu di l'energia à a fossa, cusì u metru di u nivellu di fognatura ultrasonica usa una bateria integrata, ùn hè micca necessariu un fornimentu d'energia esternu, chì ùn solu risparmia tempu è sforzu per i prucedure di custruzzione di diversi dipartimenti pruvinciali è municipali, ma facilita ancu u passaghju di i pedoni nantu à questu.

Sensori di misurazione di distanza ultrasonica

Sensori di misurazione di distanza ultrasonica

Cum'è un fornitore di cumpunenti di sensori ultrasonici, Dianyingpu pò furnisce assai prugrammi persunalizati, specifichi, per piacè cunsultate.


Tempu di posta: 06-Jan-2023