Applicazione di sensori ultrasonici di evità d'ostaculi in u campu di evità di l'ostaculi di robot

Oghje, i robots ponu esse vistu in ogni locu in a nostra vita di ogni ghjornu.Ci sò parechji tippi di robots, cum'è robots industriali, robots di serviziu, robots d'ispezione, robots di prevenzione di l'epidemie, etc. A so popularità hà purtatu una grande comodità à a nostra vita.Unu di i mutivi per quessa chì i robots ponu esse efficaci in usu hè chì ponu percive rapidamente è accuratamente è misurà l'ambiente mentre si move, evitendu scontri cù ostaculi o persone, è ùn causanu micca perdite economiche o accidenti di salvezza persunale.

423

Pò evità l'ostaculi cù precisione è ghjunghje sin'à u destinazione in modu fluidu perchè ci sò dui "occhi" attenti davanti à u robot - sensori ultrasonici.In cunfrontu cù l'infrared, u principiu di l'ultrasoni hè più simplice, perchè l'onda di u sonu serà riflessa quandu scontru l'ostaculi, è a vitezza di l'onda di u sonu hè cunnisciuta, cusì avete bisognu di cunnosce a diffarenza di u tempu trà a trasmissione è a ricezione. facilmente calculà a distanza di misurazione, è poi combina a trasmissione A distanza trà u ricevitore è u ricevitore pò calculà a distanza attuale di l'ostaculu.È ultrasonicu hà una grande capacità di penetrazione in liquidi è solidi, in particulare in solidi opachi, pò penetrà una prufundità di decine di metri.
U sensoru ultrasonicu di evità d'ostaculi A02 hè un sensor ultrasonicu d'alta risoluzione (1 mm), d'alta precisione è di bassa putenza.In u disignu, ùn tratta micca solu di u rumore d'interferenza, ma hà ancu una capacità di interferenza anti-rumore.Inoltre, per i miri di diverse dimensioni è a tensione di alimentazione cambiante, a compensazione di sensibilità hè fatta.Inoltre, hà ancu una compensazione di temperatura interna standard, chì rende i dati di distanza misurati più precisi.Hè una grande suluzione low-cost per ambienti interni!

 2

Sensore ultrasonicu di evità d'ostaculi A02 Caratteristiche:

Soluzione di piccula dimensione è low cost

Alta risoluzione finu à 1 mm

Distanza misurabile finu à 4,5 metri

Diversi metudi di output, cumprese larghezza di impulsu, RS485, portu seriale, IIC

U cunsumu bassu d'energia hè adattatu per i sistemi alimentati da a batteria, solu 5mA currente per l'alimentazione di 3.3V

Compensazione per i cambiamenti di dimensione in u target è a tensione operativa

Compensazione di temperatura interna standard è compensazione di temperatura esterna opzionale

Température de fonctionnement de -15℃+65℃


Tempu di post: Jul-15-2022