E squadre di R&D straniere utilizanu sensori ultrasonici per riciclà i rifiuti elettronici

Abstract:U squadra di R&D di Malasia hà sviluppatu cù successu un cestu di riciclamentu di rifiuti elettronichi intelligenti chì usa sensori ultrasonici per detectà u so statu. Quandu u cestu intelligente si riempie di 90 per centu di i rifiuti elettronichi, u sistema manda automaticamente un email à u riciclamentu pertinente. cumpagnia, dumandendu li à sviutata.

L'ONU prevede di scartà 52,2 milioni di tunnellate di rifiuti elettronichi in u mondu per u 2021, ma solu u 20 per centu pò esse riciclatu.Se una tale situazione cuntinueghja finu à u 2050, a quantità di e-waste duppià à 120 milioni di tunnellate.In Malesia, 280 000 tunnellate di e-waste sò state prudutte solu in 2016, cù una media di 8,8 kilogrammi di e-waste per persona.

Corbeille intelligente de recyclage des déchets électroniques

Contenitore intelligente di riciclaggio di rifiuti elettronici, infografica

Ci sò dui tipi principali di rifiuti elettronichi in Malesia, unu chì vene da l'industria è l'altru da e famiglie.Siccomu i rifiuti elettronichi sò un rifiutu regulatu, sottu u decretu ambientale malese, i rifiuti devenu esse mandati à i riciclatori autorizati da u guvernu.I rifiuti elettronichi domestici, invece, ùn sò micca strettamente regulati.I rifiuti domestici includenu lavatrici, stampanti, discu duru, tastiere, telefuni mobili, camere, forni à microonde è frigoriferi, etc.

Per migliurà u tassu di riciclamentu di i rifiuti elettronichi domestici, una squadra di R & D di Malasia hà sviluppatu cù successu un cestu di riciclamentu intelligente di rifiuti elettronichi è una app per u telefuninu per simulà un sistema di gestione intelligente di rifiuti elettronichi.Anu cunvertitu i cassoni di riciclamentu ordinariu in cassoni di riciclamentu intelligenti, utilizendu sensori ultrasonici (sensore ultrasonicu) per detectà u statu di i bins.Per esempiu, quandu u cestu di riciclamentu intelligente si riempia cù u 90 per centu di i so rifiuti elettronichi, u sistema manda automaticamente un email à a cumpagnia di riciclamentu pertinente, dumandendu di sviutallu.

Sensore ultrasonicu

U sensoru ultrasonicu di u cestu di riciclamentu intelligente di e-waste, infografica

"Attualmente, u publicu hè più familiarizatu cù i contenitori di riciclamentu ordinariu stallati in centri commerciali o cumunità speciali chì sò gestiti da l'Uffiziu di l'Ambiente, MCMC o altre unità non governamentali.Di solitu 3 o 6 mesi, l'unità pertinenti sguassate u cestu di riciclamentu. "U squadra vole migliurà l'efficienza è a funziunalità di i contenitori di rifiuti elettronici esistenti, utilizendu sensori è servizii di nuvola per permette à i cummercianti di riciclamentu di fà un bonu usu di e risorse umane senza preoccupari. nantu à i bidoni vioti.À u listessu tempu, si ponu installà più contenitori di riciclamentu intelligenti per permette à e persone di mette i rifiuti elettroni in ogni mumentu.

U pirtusu di u cestu di riciclamentu intelligente di e-waste hè chjuca, chì permette solu telefuni mobili, laptops, batterie, dati è cables, etc. I cunsumatori ponu cercà i contenitori di riciclà vicini è trasportu e-rifiuti dannighjati da l'app per u telefuninu. "Ma attualmente grande. l'apparecchi di casa ùn sò micca accettati, anu da esse mandati à a stazione di riciclamentu pertinente "

Dapoi u scoppiu di COVID-19, DianYingPu hà tenutu un ochju attentu à u prugressu di l'epidemie, furnisce sensori ultrasonici megliu è megliu serviziu à l'imprese pertinenti secondu l'ultime regulazioni è arrangiamenti di i guverni naziunali è lucali.

Terminale di sensore di overflow dustbin

Terminale di sensore di overflow dustbin


Tempu di Postu: Aug-08-2022