Control automaticu di robot di pulizia di piscine è evità di ostaculi

Piscine chì furniscenu attività di natazioni per e persone deve esse mantenite pulite è igieniche.Di solitu, l'acqua di a piscina hè rimpiazzata regularmente, è a piscina hè pulita manualmente.Nta l 'ùrtimi anni, certi paesi sviluppati è rigioni hannu aduttatu autumàticu attrezzature miccanicu - piscina machine à pulizia automatica, chì pò pulizziari in autumàticu a piscina senza scaricamentu di l 'acqua di piscina, chì ùn solu salvà risorsi acqua preziosi, ma dinù rimpiazza u travagliu Heavy da manual. pulizia di a piscina.

U robot di pulizia di a piscina esistente travaglia principalmente mettendu u robot in a piscina.U robot si move in modu aleatoriu in una direzzione è si gira dopu à chjappà u muru di a piscina.U robot si move irregularmente in a piscina è ùn pò micca pulisce bè a piscina.

Per chì u robot di pulizia di a piscina pulisce in modu autonomu ogni spaziu di u fondu di a piscina, deve esse permessu di marchjà in cunfurmità cù una certa linea di reguli di rotta.Dunque, hè necessariu di misurà a pusizione è u statutu di u robot in tempu reale.Per pudè mandà cumandamenti di muvimentu raghjone secondu l'infurmazioni indipindentamente.

Permette à u robot per sente a so pusizioni in tempu reale, Eccu un sensori chì varieghja sottu à l'acqua hè necessariu.

Principiu di misurazione di u sensoru di distanza subacquea è di evità d'ostaculi 

U sensoru di evità di l'ostaculi sott'acqua utilizza onde ultrasoniche per trasmette in l'acqua, è quandu scontra l'ughjettu misuratu, hè riflessu in daretu, è a distanza trà u sensoru è l'ostaculi hè misurata è trasmessa à navi, boe, veiculi senza equipaggiu sottumarini è altri equipaghji. , chì pò ièssiri usatu pi evitari ostaculi, è pò ancu esse usatu per vàscia sottu acqua.

Principiu di misurazione: L'onda ultrasonica emessa da a sonda ultrasonica si propaga à traversu l'acqua, scontra u mira misurata, è torna à a sonda ultrasonica à traversu l'acqua dopu a riflessione, perchè u tempu di emissione è ricezione pò esse cunnisciutu, secondu à questu tempu × sonu. vitezza ÷ 2 = A distanza trà a superficia di trasmissione di a sonda è a mira misurata.

Formula : D = C*t/2

(Divisu da 2 perchè l'onda sonora hè in realtà un viaghju di andata da l'emissione à a ricezione, D hè a distanza, C hè a vitezza di u sonu, è t hè u tempu).

Se a diffarenza di u tempu trà a trasmissione è a ricezione hè di 0,01 seconde, a vitezza di u sonu in acqua fresca à a temperatura di l'ambienti hè 1500 m/s.

1500 m/sx 0,01 sec = 15 m

15 metri ÷ 2 = 7,50 metri

Vale à dì, a distanza trà a superficia di trasmissione di a sonda è a mira misurata hè di 7,50 metri.

 Dianyingpu Sensore di distanza subacquea è evità d'ostaculi 

U sensoru L04 di distanza ultrasonica subacquea è di evità di l'ostaculi hè principalmente utilizatu in robots sottumarini è installati intornu à u robot.Quandu u sensoru detecta un ostaculu, trasmette rapidamente e dati à u robot.Per ghjudicà a direzzione di a stallazione è i dati restituiti, una seria di operazioni cum'è stop, turn, and deceleration pò esse realizatu per realizà una caminata intelligente.

srfd

Vantaghji di u produttu:

■ Gamma di misurazione: 3m, 6m, 10m optional

■ Zona ceca : 2cm

■ Accuratezza: ≤5mm

■ Angle : réglable de 10° à 30°

■ Prutezzione: IP68 molding generale, pò esse persunalizatu per l'applicazioni di prufundità di l'acqua di 50 metri

■ Stabilità: flussu d'acqua adattativu è algoritmu di stabilizazione di bolle

■ Mantenimentu: aghjurnamentu remota, onda sonora risturà troubleshooting

■ Autri: ghjudiziu di uscita di l'acqua, feedback di a temperatura di l'acqua

■ Tensione di travagliu: 5 ~ 24 VDC

■ Interfaccia di output: UART è RS485 optional

Cliccate quì per sapè nantu à u sensoru di distanza sottumarinu L04


Tempu di post: Apr-24-2023