I sensori di distanza laser intelligenti aiutanu i bagni publichi intelligenti

I bagni publichi intelligenti sò sistemi intelligenti di rilevazione è cuntrollu chì si basanu in Internet + Internet di a tecnulugia di e cose per ottene una quantità di funzioni di cassa, cum'è una guida intelligente di i toilette, un monitoraghju intelligente di l'ambiente, u cunsumu d'energia è a gestione di ligami di l'equipaggiu, operazione è mantenimentu remoti, chì ponu furnisce. servizii megliu, più efficaci, convenienti è cunfortu per l'utilizatori di toilette.

01Sensori intelligenti per aiutà à aghjurnà i bagni publichi intelligenti 

In termini di guida di toilette intelligente, l'usu di sensori intelligenti ponu detectàflussu tutale di passageriècapacità di accovacciarsi,è sti dui dati ponu esse aduprati per mezu di a visualizazione interattiva in l'area publica, cusì chì l'utilizatori di i toilette è i gestori ponu vede intuitivamente l'usu di ogni sediu di toilette per l'omi è e donne, l'usu di u terzu toilette è a stanza di a mamma è u zitellu, è ancu. furnisce i gestori cù big data per predichendu a densità di u flussu di persone è raziunalizà a gestione di pulizia.

Display interattivi in ​​spazii publichi (lati manca è destra)

Fig.1 Displays interattivi in ​​spazii publichi (lati left and right)

Per u trafficu tutale di toilette è per l'occupazione squat, pudemu migliurà l'accuratezza di i big data è rinfurzà l'esperienza di l'utilizatori finali cù novi sensori intelligenti chì sò

più precisuè avèfalsi pusitivi minimi.

Schema schematicu di a rilevazione di squat sensori intelligenti LIDAR

Fig.2 Schematic diagram of the LIDAR smart sensor squat detection

02 Comparazione di e prestazioni di ogni sensoru 

Attualmente, a maiò parte di a rilevazione di squat usa chjusi di porte intelligenti tradiziunali o sensori infrarossi, mentre chì a rilevazione di u patronu di i toilette usa sensori infrared è camere 3D.Un novu tipu di detector laser, chì diventa gradualmente più di qualità di u cunsumadore in u prezzu è l'allargamentu in l'applicazione, pò ottene statistiche di rilevazione di squat è patronage cù una precisione di più di 99%.Eccu un esempiu di un detector laser da DianYingPu (R01 LIDAR) cum'è un esempiu, a prestazione di diversi tipi di sensori utilizati principalmente per a rilevazione di squatting hè paragunatu.

Tipu di sensor

Serrature intelligenti di e porte

Sensori infrarossi

Lidar

sdye (1) 

sdye (2) 

 sdye (3)

Installatu nantu à e porte di i bagni publichi per determinà l'occupazione aprendu è chjudendu a porta

Installatu sopra u toilette per determinà u flussu di u passageru è l'occupazione per mezu di i cambiamenti di distanza

Installatu sopra u toilette per determinà u flussu di u passageru è l'occupazione per mezu di i cambiamenti di distanza

Vantaghji

Nisun falsi pusitivi

Nisuna mudificazione supplementaria necessaria
Low cost
Ùn hè micca facilmente dannatu
Nisuna mudificazione supplementaria necessaria
Nisun falsi allarmiNisuna restrizione à a distanza di stallazione
Identificazione precisa di l'uggetti neri
Nisun falsi allarmi

Disvantages

Fragile
Altu costu
Alti volumi di travagliu

Propensu à falsa alarme
Identificazione precisa di l'uggetti neri
Altezza d'installazione limitata <2 m

Costu un pocu più altu

Table I. Analisi di i punti di forza è di debulezza generale di u rendiment di i sensori

Per migliurà l'accuratezza di a rilevazione di squat o di rilevazione di flussu di passageru, sò richiesti sensori d'altu rendimentu cù un rendimentu stabile è tassi di falsi alarmi assai bassi.Useguente hè un paragone di u rendiment di gamma di parechji sensori infra-rossi è u DianYingPu R01Sensori Lidar.

Misuratu luntanu

Test di gamma di culori

In cumuni novi o rinnuvati, lochi scenici, autostrade, aeroporti è altre occasioni di bagni publichi intelligenti, cù R01Sensori LidarPer ottene a funzione di rilevazione di squatting è statistiche di flussu di passageru, ùn serà più sottumessu à e restrizioni tradiziunali di l'altitudine di l'installazione di sensori infrarossi (sensore infrared generale richiede u cuntrollu di l'altezza di l'installazione in 2m, senza una situazione di luce ambientale forte).

R01Sensori Lidarprova preliminare di diversi oggetti di culore, cumpresi oggetti di culore scuru, finu à una distanza di più di 3 metri.I sensori infrared cunvinziunali ponu misurà solu à circa 1 metru. 

B.Accuratezzadi misurazione

sdye (4)

Quandu si usa u toilette in casa, diverse altezze di i clienti, vestiti è equipaghji ponu purtà à cambiamenti in a distanza misurata da u sensoru per via di diversi intervalli, chì testeranu a precisione di a misurazione di a distanza di u sensoru, vale à dì u valore di errore.

U graficu sopra usa i risultati di test di precisione interni utilizendu scatuli di cartone piatte, l'assi horizontale hè a distanza standard, l'assi verticale hè a distanza d'errore attuale,teste diverse marche di sensori LiDAR,da a situazione di fluttuazione di dati, ualtre 4 marche in u sensoru di gamma 3merroregrande fluttuazione,marca 1, 2, 4 ancu da 260cm in avanti ùn pò micca pruvà i dati.UR01LIDAR, quant à lui, n'avait presque aucune valeur d'erreur dans ledistanza di 3 m,cun adistanza massima di 440 cm. 

Pigliate un scenariu relativamente estremu, ma pussibule: un zitellu di solu 1 m d'altezza, u sensoru hè stallatu à una altezza di 2,6 m, u zitellu pò spustà u so corpu in avanti è avanti dopu à squatting, a gamma di misurazione hè in a gamma di 1,9-2,1. m, s'è i dati misurata da u sensoru fluttuate assai, a prubabilità di falsi alarme diventerà altu, affettendu u cliente à mislead circa u margini squatting.

03R01Lidar vantaghji in generale

Rilevazione ultra-longa distanza:4mdistanza di rilevazione, rilevazione precisa senza falsi allarmi o rilevazione mancata 

Senza paura in l'ambiente:Novu aghjurnamentu di l'algoritmu à optimize misurazione in sfondi esterni / luce elevata / riflettanza cumplessa 

Adatta à scenarii di bassa putenza:supporta u modu di bassa putenza, sottu 100mW, corrente di punta significativamente più bassa, più amichevule à u sistema di alimentazione. 

Low cost:Prezzu di mostra$ 6 ognunuPCS, u prezzu di massa hè più favurevule


Tempu di Postu: Nov-23-2022